Mint késõbb kiderült, hogy a PC-n keresztüli internetezés nem foglaltatik benne a telefonról elérhetõ mobilböngészõ csomagjába, ezért a szolgáltató fel is számolta az adatátvitel díját, így Staniaszek 65 ezer dollárról, vagyis mintegy 11,1 millió forintról szóló számlát vett kézbe novemberben, noha átlagosan havi 150 dollár (25 ezer forint) szokott lenni a telefonszámlája.
Az összeget elõször tévedésnek vélte, ezért megkereste a társaság ügyfélszolgálatát, ahol azonban rossz hírek fogadták: kiderült, hogy a számla kiállítása óta tartozása már 85 ezer dollárra, vagyis mintegy 14,5 millió forintra emelkedett.
A BBC beszámolója szerint a kanadai mobilcég a fenti összegbõl végül jóindulatból jelentõsen lefaragott, ám a férfinak még így is 3243 dollárt, vagyis nagyjából 550 ezer forintot kell befizetnie a Bell Mobilitynek. A férfi azonban tovább folytatja a tárgyalásokat a céggel, mivel ezt az összeget sem akarja befizetni, állítása szerint ugyanis nem volt tudatában, hogy PC-s böngészés extra költségekkel jár.
Staniaszek még azt is problémásnak tartja, hogy a szolgáltató rendszere vagy munkatársai már korábban nem hívták fel a figyelmét arra, hogy akarva vagy akaratlanul milliós költségekbe veri magát. Ugyanakkor a Globeandmail.com-nak a vállalat szóvivõje elmondta, két hónapja kezdték tesztelni, s már üzemel hálózatukon az ügyfelek adatforgalmát monitorozó rendszer, amely figyelmezteti az elõfizetõket hasonló esetben.